חדשות

ד"ר איגור רומנובסקי, מנהל המחלקה לאורולוגיה בברזילי הלך לעולמו בטרם עת

ד"ר איגור רומנובסקי ניהל את המחלקה לאורולוגיה בבית החולים באשקלון מאז 2017. קודם לכן היה סגן מנהל בסורוקה ובין השאר התמחה באורולוגיה ילדים ואנדואורולגיה

מנהל המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, ד"ר איגור רומנובסקי, הלך לעולמו בשבת, כשהתמוטט בביתו באשקלון. כל מאמצי החייאה שנעשו בו לא צלחו וצוות מד"א שהוזעק לביתו קבע את מותו מדום לב. בן 57 היה. הותיר אחריו בת זוג וילד מנישואיו הקודמים. ההלוויה נערכה אתמול (א') בעירו.

ד"ר רומנובסקי היה מומחה לאורולוגיית ילדים והתמחה במיוחד באנדואורולוגיה. הוא נחשב למומחה ומקצוען בתחומו, זכה להערכה ולשבחים רבים ממטופליו, ביניהם כאלו שבהם טיפל שנים לא מעטות. הם נהגו להמליץ עליו וגם לציין את היותו רופא מסביר פנים ומשרה ביטחון.

הוא סיים לימודי רפואה בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה (1984-1978) והתמחה שם בכירורגיה. באורולוגיה התמחה בהדסה עין כרם ובהמשך שימש סגן מנהל המחלקה לאורולוגיה בסורוקה ומנהל יחידת האנדואורולוגיה. בנוסף שימש מדריך לסטודנטים לרפואה באוניברסיטת באר שבע וממאי 2017 החל לנהל את המחלקה האורולוגית בברזילי.

היה חבר בהר"י, באיגוד האורולוגיה הישראלי ובחברה לאנדואורולוגיה וכן בחברה הבינלאומית בתחום רפואי זה. אחד המחקרים שבהם השתתף היה בתחום המדע הבסיסי – מבדק אימונוהיסטוכימי עם נוגדן חד שבטי ל-TCC-T1G3 בשלפוחית השתן. פירסם שורה של מאמרים בעיתונות המקצועית לצד תיאורי מקרים.

בהודעת האבל שפרסם בית החולים ברזילי נמסר: "כואבים, המומים, מחבקים ומנחמים את המשפחה ואת מחלקתו".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר איגור רומנובסקי,  המרכז הרפואי "ברזילי",  אורולוגיה
תגובות
אנונימי/ת
05.08.2019, 22:47

מה קורה שם בסורוקה שרופאים בכירים די צעירים מתפגרים להם?

13.08.2019, 07:47

קצת כבוד לנפטר. מה זה "מתפגרים"? היית רוצה שזה מה שייכתב על המצבה שלך?

06.08.2019, 00:16

זעזוע קשה לכל מי שהכיר את איגור. אזכור אותו כל חיי כאיש נפלא ורופא מסור

אנונימי/ת
06.08.2019, 15:05

עצוב.
יהי זכרו ברוך

אנונימי/ת
08.08.2019, 09:13

איש יקר ואורולוג "מקצוען". היה מוערך על ידי עמיתיו ונבחר לשמש כחבר וועד איגוד האורולוגים הישראלי ועסק בפעילות ציבורית לטובת האורולוגיה בישראל.

ד"ר רומנובסקי הלך לעולמו בטרם עת, זמן קצר יחסית לאחר שקיבל על עצמו את ניהול המחלקה בביה"ח ברזילי, אשקלון. היה מהמנתחים היותר מיומנים ומנוסים באורולוגיה בכלל ובאנדו-אורולוגיה בפרט. איגוד האורולוגיה הישראלי המום ומשתתף בצער המשפחה.